Polityka prywatności
W dniu 25 maja 2018 roku w całej Unii Europejskiej zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).
W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu przez nas Twoich Danych osobowych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
Postanowienia ogólne
Niniejsza Polityka prywatności określa zasady ochrony danych osobowych Klientów firmy SISO-POL Bobin SC.
Administratorem danych osobowych Klientów jest SISO-POL Bobin S.C.
W celu kontaktu dotyczącego przetwarzania i ochrony danych osobowych można wysyłać wiadomość email na adres: siso-pol@siso-pol.pl
Administrator ogranicza wykorzystanie i zbieranie informacji do niezbędnego minimum wymaganego do zrealizowania Zamówienia lub Zapytania na najwyższym poziomie.
Dane osobowe nie są udostępniane w żaden inny sposób, niż to wynika z celu Zamówienia/Zapytania oraz zakresu udzielonej zgody.
Administrator dokłada wszelkich starań, aby zabezpieczyć dane osobowe w trakcie przekazywania ich przez Klientów, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są przetwarzane zgodnie z prawem.
Cel zbierania danych
Dane podane przez Klienta podczas rejestracji lub zamówienia telefonicznego, mailowego są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia, w tym do zapewnienia kontaktu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
Dane zbierane podczas transakcji zakupu są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji płatności za złożone zamówienie.
W celu realizacji wysyłki kurierskiej dane przekazane będą firmie kurierskiej odpowiedzialnej za dostarczenie przesyłki.
Administrator pobiera na swoich stronach internetowych podstawowe dane analityczne za pomocą oprogramowania Google Analytics.
Podstawa przetwarzania danych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu skorzystania ze złożenia Zamówienia lub Zapytania.
Okres przetwarzania danych
Twoje dane osobowe przetwarzane w celu wykonania zawartej z nami umowy oraz wypełnienia ciążącego na nas obowiązku prawnego będą przetwarzane przez okres obowiązywania umowy, a po jego upływie przez okres nieokreślomny do czasu aż zgłosisz sprzeciw względem ich przetwarzania lub ustalimy, że się zdezaktualizowały.
Dostęp do danych osobowych
Zgodnie z przepisami ustawy RODO Sprzedawca zapewnia swobodny dostęp do danych osobowych, ich zmianę, poprawianie oraz usuwanie.
Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania poprzez Sklep Internetowy lub kontakt telefoniczny, mailowy.
Dostęp, zmiana, poprawianie oraz usuwanie danych osobowych Klient może dokonywać w dowolnym czasie poprzez swoje konto w Sklepie Internetowym, po uprzedniej rejestracji i zalogowaniu lub poprzez kontakt ze Sprzedawcą.
Klient ma możliwość bezpośredniego kontaktu mailowego z pracownikami Sklepu Internetowego poprzez pocztę elektroniczną.
Usunięcie konta
Klient, który założył konto w Sklepie Internetowym, może w dowolnym czasie usunąć konto poprzez Sklep Internetowy lub kontakt telefoniczny.
Usunięcie konta jest nieodwracalne i oznacza usunięcie wszelkich danych Klienta. Odtworzenie takiego konta nie będzie możliwe.
Kontakt
W przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących niniejszej Polityki prywatności lub chęci wglądu do swoich danych osobowych, poprawy lub usunięcia, klienci proszeni są o wysłanie odpowiedniej informacji:
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@siso-pol.pl,
pisemnie na adres: SISO-POL Bobin sc, ul. Chociszewskiego 2, 86-200 Chełmno,
kontakt telefoniczny ze Sprzedawcą: 56 676-19-26
Polityka dotycząca Ciasteczek (Cookies)
Przez używanie Stron Sklepu Internetowego Klient wyraża zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z Polityką dotyczącą Ciasteczek.
Sklep Internetowy generuje pliki Cookies, które zapamiętują informacje o Kliencie i umożliwiają późniejsze rozpoznanie przez serwer.
Cookies w żaden sposób nie uszkadzają systemu na komputerze, a każda przeglądarka internetowa ma możliwość ich wyłączenia.
Jeżeli Klient nie zgadza się na używanie przez Sklep Internetowy ciasteczek, powinien zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania stron Sklepu Internetowego.
Co to są Ciasteczka?
Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na komputerze, tablecie lub smartphonie podczas odwiedzania różnych stron w Sklepie Internetowym.
Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, czas ważności ciasteczka (czas jego istnienia) oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.
Zazwyczaj ciasteczka są bardzo pożyteczne. Dzięki nim zapamiętywane są indywidualne ustawienia i dzięki nim można się zalogować na indywidualne konto.
Jeżeli Klient uważa, że obecność plików cookies narusza prywatność, w każdej chwili można je wyłączyć albo dla konkretnej witryny albo w ogóle dla wszystkich połączeń z danej przeglądarki.
Newsletter
Newsletter - Wysyłana regularnie wiadomość w postaci seryjnej korespondencji e-mail do wielu adresatów. Zawiera informacje dotyczące działalności Sklepu Internetowego np. w o nowych Towarach i aktualnych promocjach.
Klient moża zamówić usługę Newsletter poprzez wpisanie w adresu e-mail w formularzu na stronie Sklepu Internetowego.
Wpisany adres należy potwierdzić klikając link w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia usługi.
Klient korzysta z usługi Newsletter w sposób dobrowolny przez czas nieoznaczony.
Newsletter jest usługą bezpłatną.
Klient może zrezygnować z usługi Newslettera w dowolnym momencie.
Rezygnację można zgłosić w ustawieniach konta lub w wiadomości e-mail.
Postanowienia końcowe
Administrator zdaje sobie sprawę, że ponosi odpowiedzialność za ochronę danych powierzonych przez Klientów. Kwestie bezpieczeństwa traktuje niezwykle poważnie. Dlatego dokłada starań, aby chronić Sklep Internetowy przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich oraz kontroluje metody gromadzenia, przechowywania i przetwarzania informacji.
Administrator stosuje urządzenia zabezpieczające serwer, urządzenia szyfrujące oraz fizyczne środki bezpieczeństwa.
Dostępu do danych udzielamy jedynie tym pracownikom i podmiotom, które muszą mieć do nich dostęp, aby je przetwarzać wyłącznie w celach opisanych w Polityce Prywatności.